برگزاری و مدیریت نمایشگاه(EMD)
کوتاه بودن زمان مدیریت مدیران ارشد شرکت های نمایشگاهی و نبود منابع اطلاعاتی و علمی قابل دسترس برای این مدیریان، از مهمترین نقاط ضعف صنعت نمایشگاه به شمار می رود که در سطح کیفی نمایشگاه های کشور نیز تاثیر شدیدی گذاشته است.از دیدگاه روابط بین الملل نیز نمایشگاه ها، مهمترین ابزار بازاریابی و ارتباطات تجاری نمایشگاه ها، مرکز تبادل اطلاعات، دانش فنی و بررسی های تجاری هستند که در توسعه گردشگری و در نهایت افزایش اشتغال تاثیربسزایی دارند.
دوره آموزشی برگزاری و مدیریت نمایشگاه در راستای افزایش سطح کیفی نمایشگاه های کشور و همسو با تغییر و تحولات صورت گرفته درسایر صنایع برگزار می شود.در این دوره مدیران سالن های نمایشگاهی با نحوه تعامل موثر با مدیریت های تخصصی شرکت ، مجریان نمایشگاهی . مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان آشنا گردیده و راه کار های مناسب جهت افزایش رضایت مشتریان مورد بررسی و بحث قرار خواهد گرفت.
سرفصل های دوره آموزشی برگزاری و مدیریت نمایشگاه(EMD) عبارتند از :
- آشنایی با نمایشگاه و مفاهیم نمایشگاهی
- برنامه ریزی نمایشگاهی
- بودجه بندی نمایشگاه
- طراحی غرفه و سالن نمایشگاهی
🆗 نمره قبولی در آزمون ۴۵ از ۱۰۰ است و موفق به اخذ مدرک خواهید شد در غیر اینصورت می بایست مجدد اشتراک تهیه نمایید.
🌐 در صورت قبولی در این آزمون میتوانید مدرک بین المللی خود را از آکادمی های خارجی زیر مجموعه بنیاد آموزش مجازی ایرانیان ثبت نام نمایید و دیگر نیازی به آزمون مجدد ندارید!
🆚 علاقه مندان به دوره آموزشی برگزاری و مدیریت نمایشگاه(EMD) می توانید منابع را به صورت فصل بندی از وب سایت 2ac.ir خریداری و دانلود نمایید.
✅ در صورتیکه محتوای آموزشی کامل این عنوان را نیاز دارید جهت دوره آموزشی مجازی به سایت بنیاد آموزش مجازی ایرانیان مراجعه نمایید.
⚠️ توجه نمایید از زمان تهیه اشتراک ۶۰ روز مهلت دارید تا آزمون را به پایان برسانید.