مدیریت رستوران
داشتن یک رستوران پر درآمد و خوب بر خلاف تصور، به سادگی امکان پذیر نیست. مگر آنکه مدیر رستوران دارای سابقه، حسن سلیقه و مهارت جذب مشتری باشد. با افزایش چشمگیر تعداد رستورانها و رقابت سختی که بین آنها وجود دارد، اینکار ساده به نظر نمیرسد. چرا که به جرأت میتوان گفت مردم معمولاً فقط برای صرف غذا خوردن به رستوران نمیروند، بلکه آنان بیشتر شوق دیدن دیگران را دارند. به عبارت سادهتر مردم به رستوران میروند تا مردم را ببینند. در نتیجه شلوغ بودن یک رستوران بهترین وسیله جذب مشتری است.
مدیریت رستوران هر چه رفت و آمد بیشتری ایجاد کند، سود بیشتری عاید رستوران خواهد شد. در اغلب شهرهای بزرگ رستورانهایی وجود دارد که همیشه شلوغ است، به خصوص در روزهای تعطیل که مردم وقت و فرصت بیشتری برای تفریح و صرف غذا در بیرون از منزل را دارند. اینگونه رستورانها باید خیلی مراقب باشند همه چیز میتواند خوشمزه تر باشد اگر رعایت کلیه نکات رستوران داری رعایت شود.
سرفصل های دوره آموزشی مدیریت رستوران :
- مراحل افتتاح رستوران
- شرایط صدور پروانه کسب اتحادیه
- ضوابط و استانداردهای طراحی رستوران
- نمونه طراحی رستوران
- جامعه شناسی غذا
- مدیریت آشپزخانه در رستوران
- بهداشت محیط در رستوران و آشپزخانه
- طبقه بندی انواع رستوران
- تدارک و تهیه غذا
- مدیریت سرویس رستوران
🆗 نمره قبولی در آزمون ۴۵ از ۱۰۰ است و موفق به اخذ مدرک خواهید شد در غیر اینصورت می بایست مجدد اشتراک تهیه نمایید.
🌐 در صورت قبولی در این آزمون میتوانید مدرک بین المللی خود را از آکادمی های خارجی زیر مجموعه بنیاد آموزش مجازی ایرانیان ثبت نام نمایید و دیگر نیازی به آزمون مجدد ندارید!
🆚 علاقه مندان به دوره آموزشی مدیریت رستوران می توانید منابع را به صورت فصل بندی از وب سایت ۲ac.ir خریداری و دانلود نمایید.
✅ در صورتیکه محتوای آموزشی کامل این عنوان را نیاز دارید جهت دوره آموزشی مجازی به سایت بنیاد آموزش مجازی ایرانیان مراجعه نمایید.
⚠️ توجه نمایید از زمان تهیه اشتراک ۶۰ روز مهلت دارید تا آزمون را به پایان برسانید.