برگزاری و مدیریت نمایشگاه(EMD)

کوتاه بودن زمان مدیریت مدیران ارشد شرکت های نمایشگاهی و نبود منابع اطلاعاتی و علمی قابل دسترس برای این مدیریان، از مهمترین نقاط ضعف صنعت نمایشگاه به شمار می رود که در سطح کیفی نمایشگاه های کشور نیز تاثیر شدیدی گذاشته است.از دیدگاه روابط بین الملل نیز نمایشگاه ها، مهمترین ابزار بازاریابی و ارتباطات تجاری نمایشگاه ها، مرکز تبادل اطلاعات،  دانش فنی و بررسی های تجاری هستند که در توسعه گردشگری و در نهایت افزایش اشتغال تاثیربسزایی دارند..دوره آموزشی برگزاری و مدیریت نمایشگاه در راستای افزایش سطح کیفی نمایشگاه های کشور و همسو با تغییر و تحولات صورت گرفته درسایر صنایع برگزار می شود.در این دوره مدیران سالن های نمایشگاهی با نحوه تعامل موثر با مدیریت های تخصصی شرکت ، مجریان نمایشگاهی . مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان آشنا گردیده و راه کار های مناسب جهت افزایش رضایت مشتریان مورد بررسی و بحث قرار خواهد گرفت.

سرفصل های این دوره عبارتند از :

 آشنایی با نمایشگاه و مفاهیم نمایشگاهی

 برنامه ریزی نمایشگاهی

 بودجه بندی نمایشگاه

 طراحی غرفه و سالن نمایشگاهی

* علاقه مندان به دوره آموزشی برگزاری و مدیریت نمایشگاه(EMD) می توانید منابع را به صورت فصل بندی از وب سایت ۲ac.ir خریداری و دانلود نمایید و یا دوره کامل همراه با ارزیابی و گواهینامه معتبر از وب سایت ۹ac.ir ثبت نام نمایید تا بسته آموزشی برای شما ارسال گردد.

* توجه نمایید از زمان تهیه اشتراک ۶۰ روز مهلت دارید تا آزمون را  به پایان برسانید.


مواد امتحانی

برگزاری و مدیریت نمایشگاه(EMD)

کوتاه بودن زمان مدیریت مدیران ارشد شرکت های نمایشگاهی و نبود منابع اطلاعاتی و علمی قابل دسترس برای این مدیریان، از مهمترین نقاط ضعف صنعت نمایشگاه به شمار می رود که در سطح کیفی نمایشگاه های کشور نیز تاثیر شدیدی گذاشته است.

خرید اشتراک این آزمون