مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)

مدیریت ارتباط با مشتری یا Customer Relationship Management یا CRM در حال حاضر یکی از عناوین پرطرفدار و بحث روز اکثر شرکت ها در ایران و جهان می باشد. ایده مشتری مداری و تمرکز برخواسته مشتری به جای محصول گرایی  منشاء پیدایش راه حلهای استاندارد “مدیریت ارتباط با مشتری “بوده است که متناسب با نیاز سازمانها با سه رویکرد عملیاتی Operational، تحلیلیAnalytic و تعاملی Collaborative، کلیه فعالیتهای حوزه های بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را در سازمان تحت پوشش قرار میدهند.مدیریت ارتباط با مشتری CRM؛ به همه فرآیندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان به کار می‌رود. اصول مدیریت ارتباط با مشتری، چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای ارتباط با مشتریان بیان می کند، از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی تا نگهداری آن در زمانهای مختلف.هدف از گذراندن این دوره جمع آوری نیازها و رفتارهای تجاری مشتریان به منظور ایجاد روابطی مناسب تر با آنها می باشد که شامل؛ شیوه های افزایش سطح رضایت و وفاداری مشتریان، شیوه های برخورد با صدا، سکوت و شکایات مشتریان و …میباشد.

سرفصل های این دوره عبارتند از :

 توانایی حفظ مشتریان فعلی و ترغیب آنان به خریدهای مجدد در راستای حفظ بقای سازمان

 کاهش هزینه‌های پردازش اطلاعات و ایجاد ارتباط با مشتریان در زمان کمتر و با سرعت بیشتر

 توانایی جمع آوری اطلاعات کامل مشتریان در یک پایگاه داده، امکان طبقه‌بندی مشتریان براساس راهبردها و معیارهای سازمان

 اصول ارتباط با مشتری

 رفتار مصرف کننده

 داده کاوی

 

* علاقه مندان به دوره آموزشی رمدیریت ارتباط با مشتری(CRM) می توانید منابع را به صورت فصل بندی از وب سایت ۲ac.ir خریداری و دانلود نمایید و یا دوره کامل همراه با ارزیابی و گواهینامه معتبر از وب سایت ۹ac.ir ثبت نام نمایید تا بسته آموزشی برای شما ارسال گردد.

* توجه نمایید از زمان تهیه اشتراک ۶۰ روز مهلت دارید تا آزمون را  به پایان برسانید.


مواد امتحانی

مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)

مدیریت ارتباط با مشتری یا Customer Relationship Management یا CRM در حال حاضر یکی از عناوین پرطرفدار و بحث روز اکثر شرکت ها در ایران و جهان می باشد. 

خرید اشتراک این آزمون