مدیریت جامع کیفیت TQM
مدیریت کیفیت جامع، فنی است برای مشارکت تمامی کارمندان و مدیران سازمان در امور مربوط به سازمان. این فن تغییری مهم در فرهنگ سازمان میدهد که اهداف، آرمان ها، طرز فکر و رویه های موجود در آن سازمان را در برمیگیرد. تاکید عمده جنبش TQM بر این است که هر کارمند و مدیری پاسخگوی بهبود مداوم کیفیت خدمات و محصولات شرکت باشد تا خواسته های مشتریان تامین شود. مدیریت جامع کیفیت با داشتن ارکان فلسفی و اصول ساده و قابل درک و فراهم نمودن یک بستر طبیعی برای تلاشها ، شاید تنها گزینه در پیش روی مدیران باشد . سه رکن مهم فلسفه مدیریت جامع کیفیت یعنی مشتریمحوری ، فرایندگرایی و ارتقای مستمر هم در راس یک سازمان و هم در قاعده آن قابل درک و اجراست.
سرفصل های این دوره عبارتند از :
تاریخچه
کیفیت
منابع انسانی و مدیریت کیفیت جامع
قواعد اصول و شیوه های اجرایی TQM
بهبود مستمر یا کاریزن
ارتباط کیفیت و مدیریت هزینه
اصول مدیریت کیفیت
رضایت مشتری
چرخه دمینگ
ستاد و شورای کیفیت
حسابرسی کیفیت
انحرافات کیفیت
هزینه های کیفیت
ارتباط کیفیت و بهره وری
چالش های مدیریت کیفیت
* علاقه مندان به دوره آموزشی مدیریت جامع کیفیت TQM می توانید منابع را به صورت فصل بندی از وب سایت ۲ac.ir خریداری و دانلود نمایید و یا دوره کامل همراه با ارزیابی و گواهینامه معتبر از وب سایت ۹ac.ir ثبت نام نمایید تا بسته آموزشی برای شما ارسال گردد.
* توجه نمایید از زمان تهیه اشتراک ۶۰ روز مهلت دارید تا آزمون را به پایان برسانید.