×

مدیریت جامع کیفیت TQM

148,000  تومان
مدیریت جامع کیفیت TQM
زمان: 00:20:00
20 سوال
0 شرکت کننده
148,000  تومان

مدیریت کیفیت جامع، فنی است برای مشارکت تمامی کارمندان و مدیران سازمان در امور مربوط به سازمان. این فن تغییری مهم در فرهنگ سازمان میدهد که اهداف، آرمان ها، طرز فکر و رویه های موجود در آن سازمان را در برمیگیرد. تاکید عمده جنبش TQM بر این است که هر کارمند و مدیری پاسخگوی بهبود مداوم کیفیت خدمات و محصولات شرکت باشد تا خواسته های مشتریان تامین شود. مدیریت جامع کیفیت با داشتن ارکان فلسفی و اصول ساده و قابل درک و فراهم نمودن یک بستر طبیعی برای تلاشها ، شاید تنها گزینه در پیش روی مدیران باشد . سه رکن مهم فلسفه مدیریت جامع کیفیت یعنی مشتری‌محوری ، فرایندگرایی و ارتقای مستمر هم در راس یک سازمان و هم در قاعده آن قابل درک و اجراست.

 

سرفصل های این دوره عبارتند از :

 

 تاریخچه

 کیفیت

 منابع انسانی و مدیریت کیفیت جامع

 قواعد اصول و شیوه های اجرایی TQM

 بهبود مستمر یا کاریزن

 ارتباط کیفیت و مدیریت هزینه

 اصول مدیریت کیفیت

 رضایت مشتری

 چرخه دمینگ

 ستاد و شورای کیفیت

 حسابرسی کیفیت

 انحرافات کیفیت

 هزینه های کیفیت

 ارتباط کیفیت و بهره وری

 چالش های مدیریت کیفیت

 

* علاقه مندان به دوره آموزشی مدیریت جامع کیفیت TQM می توانید منابع را به صورت فصل بندی از وب سایت ۲ac.ir خریداری و دانلود نمایید و یا دوره کامل همراه با ارزیابی و گواهینامه معتبر از وب سایت ۹ac.ir ثبت نام نمایید تا بسته آموزشی برای شما ارسال گردد.

* توجه نمایید از زمان تهیه اشتراک ۶۰ روز مهلت دارید تا آزمون را  به پایان برسانید.