مدیریت روابط عمومی
روابط عمومی را مدیریت ارتباطات میان سازمان و مخاطبان می دانند. به تعبیر دیگر، روابط عمومی وظیفه مدیریتی برای ایجاد تفاهم میان سازمان و مخاطبان از طریق اطلاع رسانی و پاسخگویی است. امروزه کارآیی و اثربخشی سازمان، بدون مدیریت ارتباطات درون و برون سازمانی از سوی روابط عمومی مفهومی ندارد. فعالیتهای عمومی شامل سخنرانی در یک کنفرانس، کار با رسانه ها، ارتباطات بحران، اشتغال به امور اجتماعی از طریق رسانه ها وارتباط با کارکنان در زمره وظایف این حرفه است.
روابط عمومی می تواند برای ساختن روابط مفاهمه آمیز باکارکنان، مشتریان، سرمایه گذاران، رأی دهندگان و عموم مردم به کار رود. تقریباً هر سازمانی که با افکار عمومی سروکار دارد و نیازمند تصویر روشنی از خود نزدآن است، گونه ای از روابط عمومی را به خدمت می گیرد. بسیاری از موسسات و سازمانها وقتی تصمیم می گیرند موسسه آنها دارای روابط عمومی باشد به این می اندیشند که “شاخص های مدیریت روابط عمومی چیست؟
🆗 نمره قبولی در آزمون ۴۵ از ۱۰۰ است و موفق به اخذ مدرک خواهید شد در غیر اینصورت می بایست مجدد اشتراک تهیه نمایید.
🌐 در صورت قبولی در این آزمون میتوانید مدرک بین المللی خود را از آکادمی های خارجی زیر مجموعه بنیاد آموزش مجازی ایرانیان ثبت نام نمایید و دیگر نیازی به آزمون مجدد ندارید!
🆚 علاقه مندان به دوره آموزشی مدیریت روابط عمومی می توانید منابع را به صورت فصل بندی از وب سایت 2ac.ir خریداری و دانلود نمایید.
✅ در صورتیکه محتوای آموزشی کامل این عنوان را نیاز دارید جهت دوره آموزشی مجازی به سایت بنیاد آموزش مجازی ایرانیان مراجعه نمایید.
⚠️ توجه نمایید از زمان تهیه اشتراک ۶۰ روز مهلت دارید تا آزمون را به پایان برسانید.